reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radovan Murin

Radovan Murin

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Student FEL na CVUT program STM. Zoznam autorových rubrík:  La vie en BelgiqueMa VieSúkromnéNezaradené

reklama

La vie en Belgique

Walóni a ich angličtina

Radovan Murin

Walóni a ich angličtina

Zo slovenska som odchádzal po 3 rokoch „štúdia“ Francúzskeho jazyka. Priznám sa, mal som pochybnosti o tom, ako sa tu dorozumiem. Ale každý ma ubezpečoval: “To je západ, všetci rozprávajú po anglicky.“ Mali pravdu v tom, že je to západe. Zabudli tu na fakt, že frankofóni cudzí jazyk predsa nepotrebujú.

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Stretnutie

Radovan Murin

Stretnutie

Virton je malinké mestečko. Vidieť tu nefrankofónneho cudzinca je ozajstnou raritou. Ale prednedávnom som zažil prekvapenie.

  • 11. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 586x
  • 4
A fritézu doma máte?

Radovan Murin

A fritézu doma máte?

Mal som to „šťastie“, že ma pridelili do rodiny, kde znalosť o svete očividne nehrá veľmi dôležitú úlohu. Moja host mama toho vie o svete žalostne málo a nedokázala mi vysvetliť ani ich politický systém. Keď som sa jej spýtal na rolu kráľa, tak bezradne pokrčila plecami. Ale vďaka tomu mi občas kladie otázky, alebo povie výrok nad ktorým sa mi zastavuje rozum.

  • 10. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
The Idiot Box

Radovan Murin

The Idiot Box

Všetci ju poznáme. Je to jedna z vecí ktorá dnes patrí k životu. Je to spoločník osamelých a zároveň to zabáva ľudí na oslavách. Je to dôvod prečo sa deti vadia s rodičmi a zároveň je to aj dobrý dôvod prečo byt spolu v obývačke. Samozrejme, že hovorím o našom účastnom vynáleze televízore.

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu